کفیتش خوب نیس هم بو میده هم بعد دوبار جیش اویزون میشه
آشغال ترینه
اصلا خوب نیس
بدک نیست
اولین باره گرفتم خوب بوده
من خیلی راضیم، خیلی سبک و بچه راحته ، تا حالا پس نداده 👌
خوبه جذبش و همه چیش خوبه فقط بو میده
بنظرم از مولفیکس خیلی بهتره
خوبه من راضیم
اگه به بچه بسازه خیلی خوبه
خوبه استفاده میکنم
خوبه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.