یه بار رفتم پیشش بعد از بارداری همینجوری که ببینیش فک میکنی هیجی حالیش نیس ولی خداییش دستش سبکه و خودمونی و دلسوز بود
افتضاحه
دکترمن بودن
واقعا عالی بودن
انقدخوش اخلاقن
عالی عالی
من پیششون اول دی ماه زایمان داشتم واقعا راضی بودم دستشون خیلی سبک
هم من هم دوستم پیش خانم دکتر صباحی زایمان کردیم عاااالی هستن و دستشون خیلی سبکه
من طبیعی بودم دوستم سزارین.جای بخیه اصلا از هیچکدوم نمونده
مهربون دلسوز کار بلد زایمانمم خیلی خوب بود پیش ایشون
بله من دخترم پیش ایشون زایمان کردم
خوب بودن من راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.