۷ پاسخ

سلام شیر خودتونو می‌دید دخترتون؟

سمت چپی عالیه

پسر منم رفلاکس داره خیلی بالا میارع
این برا چیع؟

برای بچه ای ک رفلاکس هم داره خوبه ؟

عصاره چی داره زنجبیل ندارع

برای کولیک میدی خوبه نتیجه داده

همونه پایینش نوشته سایمیتیکون

سوال های مرتبط