عزیزم حتما باید پزشک براتون بنویسه و اینکه چه نوع ازمایشی بنویسه خیلی مهمه حتما همسرت باید بره بیمارستان های ناباروری چون دقیق تر و دستگاهاشون بهتره همسر منم ازمایش اسپرم داده
نبایدبانزدیکی اسپرم خارج بشه بادست باشه بلافاصله آزمایشگاه ببرین.ازشب قبل هم نزدیکی نداشته باشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.