۴ پاسخ

اره منم ۸ بهمن باید انجام بدم گذاشتم سونوی ان تی رو بدم همونروز سلفری بدم

بله ازمایش خونه فقط

اره یه آزمایش خون معمولیه نیاز به ناشتا بودنم نیست

آره فقط خون میگیرن منم هفته بعدی میخوام تست بدم

سوال های مرتبط

مامان آینده🥹💕 مامان آینده🥹💕 قصد بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی