یعنی انقد پام میخاره دیگه کلافه شدم 😭😭

تصویر
۶ پاسخ

عناب زیاد بخور

چقدم پوستت خشکه آب بیشتر بخور یه آب رسان هم بزن خوب میشه. ناخونای پات اینجوری بلنده اذیت نیستی😬😬

من سینه هام مدام میخاره

وای دقیقا مثل من
منم از دیروز تا الان قوزک پام میخاره کلافه شدم

من رفتم دکتر پوست بهم پماد ساختگی داد هرشب میزنم یکم بهتره

اگر همین یه قسمته حالت اگزما داره عزیزم
باید چربش کنی
یا به آب رسان ساده، یا با گلیسیرین که تو بارداری امنه و برای اگزما عاالیه

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد