۵ پاسخ

اینی که شما میگی گرسنگی نیست
احتمالا نفخ و دلدرد داره
با خوردن دلدردش اروم میشه ولی تا تموم میشه شدید تر میشه و پی پی میکنه و همچنان دلش اروم نیست
ماساژش بده
دیگه شیر نده
یکم ایستاده نگهش دار تو بغلت
رو‌شکم رو‌دستات نگهش دار
شاید کولیکه
شایدم از پرخوری

وقتی درجا پیپی میکنه احتمال داره شیر بهش نسازه، پسر من اینطوری بود شیر عوض کردم خوب شد
البته رفلاکسش هم ۱ دلیل دیگه بود که شیر عوض کردم

دقیقا بچه‌ی منم فوری بدی خرابکاری می‌کنه انگار اصلا جذب بدنش نمیشه
وزنم خوب نگرفته

منم بچم همینه تا دستشویی می‌کنه همش دلش شیر میخواد انگار معده خالی میشه

شاید گرسنه نیست ولع مکیدن داره

سوال های مرتبط