منفی هستش.
منفیه نگران نباش
منفیه عزیزم
وای این استرس و من دو هفته پیش کشیدم
مثبت بود
دخترررررررر
بی بی چک منم دیروز اینجوری شد البته بعد چند ساعت
یکی دیگ زدم منفی شد
ولی هنوز پریود نشدم
اصلا اعتماد نکن به بی بی چک من یک ماه قبل اینکه حامله بشم دوتا زدم هردو مثبت شد رفتم ازمایش خون منفی شد ماه بعد دوتا دیگ زدم هردو منفی شد ازمایش خون مثبت شد
خط تبخیره
ن بابا منفیه اصلا نترس کاملا مشخصه ک منفیه این خط ها هستشون ادرار ک میره روش ی حاله صورتی خط مشخص میشه نترس
هاله همون موقع افتاد؟فک نکنم مثبت باشه
برا منم اینجوری بود حامله بودم ولی این خط اش خیلی کم رنگه
ازمایش خون بده خیالت راحت بشه
تو شیردهی گاهی ممکنه هاله بیفته
دوباره بزن یا آزمایش بده
من همینجور بود باردار در آمدم عزیزم برو آزمایش بده
منفیه
این هاله ممکنه کاذب هم باشه برا من قبل بارداریم ک هنوز باردار نبودم از این هاله ها زیاد مینداخت بیبی چک تنها راهش فقط اینه بری ازمایش تا معلوم بشه
۱۶سالته ؟ بنظر مثبته
اینکه مشخص نیست
همون لحظه عکس گرفتی؟
انگار خشک شده و خط تبخیره
تهوع هم داری
دوباره بزن
مثبته
مثبت
سلام بازم بزن
مثبته
ولی مثبته🫠
منفی هس فک میکنم
بنظرم منفي عزيزم
آزمایش خون بده تا مطمعن بشی
روش جلوگیریت چی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.