قطعا پودر سنجد عالیه
پدیلاکت بده
ببر دکتر حتما چون ویروس اومده عزیزم
بلا ب دور
فقط کشک مغازه پسر منو خوب کرد
ویروس اومده.اسهالی
موز.کته ماست. ماست وپونه.تخم مرغ وسیب رمینی آبپز
اول ببر دکتر منم نبردم بعد ۶ روز بردمگفت ویروسه دارو داد خودم میگفتمبرا دندونه همه کار کرومخوب نشد
هر 8 ساعت 5 قطره پدیلاکت کته با ماست موز آب زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.