بچهای من الان ده روز هست گرفتار اسهال و استفراغ شدن دکتر گفت ویروسه .استفراغشون کم شده ولی اسهال نه اصلا بند نمیاد
موز نرسیده یکم سفت باشه بده
ازایناهم میتونی بخری
کپسول پروییوتیک بخر روزی یدونه توی ماست یا شیشه شیر بریز بده بخوره
کته بده موز بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.