سلام قشنگااا کیامثل من باردارن ولی هنوزبچه اش کوچیکه؟؟

۷ پاسخ

من خودم فکر میکنم میگم کاش بعد رها اقدام میکردم رگزودتر بچه می‌آوردم. تازه رها کاملا مستقل شده بود که بچه ی دومم بعد 7 سال به دنیا اومد البته ناشکر نیستم که رهام عزیزم به دنیا اومد. ولی شد یه بچه ی کلاس اولی و یه نوزاد تازه به دنیا اومده پسرم دقیقا 6 مهر به دنیا اومد ولی خدا روشکر خدارو شکر امسالم گذشت و دخترم میره دوممم. با اینکه خواهر ندارم. مادرم هم یه شهر دیگه هست ولی از پسش بر اومدم. هرچی بشینی بگی نمیشه من بدبختم من الم من بلم بخدا همون میشه. همیشه به خودت جلوی آینه اعتماد به نفس بده عزیزم....

من😑

منم باردارم🫠

من من 😐😂 من با بچه کوچیک استراحت مطلقم هستم این بده😩😩
تو چند ماهته مامان آروین؟؟؟

سلام من🫠

منننننن
منه بدبخت واییی😭😭😭

جدیی خیلی سخته فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ۳تا فرشته💙💙💖 مامان ۳تا فرشته💙💙💖 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی