سلام عزیزم شما رو دکتر جدیان عمل کردن خواستم بپرسم که جای بخیه هاش چطوره؟
سلامگلم یه کامنت گذاشته بودی
قبلا برای دوقلوهات برای تیغه بینی گفتی مشکوک بودن
چند بود عددشون من خیلی نگرانم
اخه امروز انومالی داشتم
تیغه یه قل ۴.۳ بود
تیغه یه قل دیگه ۳.۴ بود سونو گفت نازکه
خیلی استرس دارم تا شنبه دکتر نیست
التهاب گلو ساده هم تب میاره با اینکه حال بچه خوبه کامل. پسر منم چندباری شده
ببین عفونت فقط اینجوری میشه، تب یهویی، عفونت ادرار، عفونت ریه
یا ویروسه یا عفونته
اگه خیلی بالا هست و با دارو پایین نمیاد یا بیشتر از سه روز طول می کشه ممکنه عفونت داخلی داشته باشه پسر من دوبار همینطور شد تنها با آزمایش مشخص میشه
پنبه بزن تگ ابلیمو بذار رو پیشونیش پیاز بذار کف پاش و یه دستمال ولرم بذار وسط رون پاش
عزیزم یک هفته پیش دخترم اینطوری شد فقط از عصر به بعد تبش شروع میشد تا سه چهار روز ادامه داشت دکتر بردم گفت ویروس تبه و دارو داد ولی تا امپول نزدیم تبش قطع نشد هیچ علائم دیگه ای هم نداشت
پسر منم یهو اینجور شد بعد کم کم گلودرد عفونت گلو داشت ببرش دکتر حتما جلوشو بگیر ک بدتر نشه
ببین دهنش دونه نزده
اگه بالای ۳۸ باشهاز دوندون نیست ، تب دندون زیر ۳۸ هست معمولا.
شاید خدای نکرده ویروس باشه و هنوز اوایلشه . پاراکید بده هر ۴ ساعت.
ولی به نظرم دکتر ببری بهتره
عفونت
اگه بالای ۳۷ وخورده ای هست ویروسه یا یه جاییش عفونت کرده
دخترمن ۲ماه قبل یهو غروب تب کرد بردم دکترگلو وگوشش چرک کرده بود
احتمالا از دندونشه خیلی بالایه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.