خانما نظرتون درمورد چهره این نینی چیه؟😍

تصویر
۱۱ پاسخ

آرزومه یه روز همچنین پسری داشته باشم

چشاش مثل دریا میمونه پر از آرامشه😍

اینو باید خورد 😋😁

نی نی خارجی بش نمیاد ایرونی باشه 😅😅

عاشقشم بچه من همین شکلیه سیاهش🤣

چشاش از عالی هم عالی تره

اینم دخمل من😍

تصویر

ای جانم خیلی نازه 😍

شبیه دخترمه

بچه های من تو یه سن🤌🏻😁

تصویر

سلیقه من نیست

😂😂😂😂
گربه دستش به گوشت نمی‌رسه میگه بو میده
عالی عالی

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۲ سالگی
مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان کیانا.کامیار❣️ مامان کیانا.کامیار❣️ ۱ سالگی