نظرتون درمورد شیرخشک سیمیلاک نئوشوروزندهی داره ؟

۱ پاسخ

من سیمیلاک ادونس خارجی دادم ب دخترم 8تا قوطی هرکدوم دونه ای4میلیون خیلی اشتباه کردم هی گفتن وزندهی عالی داره ولی دریغ از وزندهی الان قطعش کردم ببلاک ایرانی میدم یکم جون گرفت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۲ سالگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی