دکتر فخریه افرا نادری
کاملا درسته ممنون گلم
عزیزم دکتر خیلییی با تجربه ی هست
از زمانی که من ب دنیا اومدم مامانم منو برده اونجا برای مراقبت و چکاب ماهانه !
من برای پسرم بردم اوایل یکی دوبار
ولی دیگه منصرف شدم
خیلییی شلوغه ، نوبت بزور میرسه، نوبت دهی آنلاین و سایت و تماس نداره، باید صبحی بری دم در اسمت بنویسی رو برگه ک زده
بعدش بزرگترین عیبش اینه ک ۳ تا ۳ تا باهم میبره تو!
من پسرم بردم هرکس اونجا نظر میداد هرج و مرج بود ۳ تا خانواده تو بودیم
دکتر و پرستارش داشتن پسرم چک میکردن یکی میگفت فلان چیز بده بهش یکی میگفت وزن تولدش چقدر بود میخواستن مقایسه کنن و.....
همسرم گقت دیگه نمیریم دکتر خوب تو اهواز زیاد هست و پول ویزیت ک ما ميديم اول و آخرش
چرا باید همه نظر بدن سر مسله ی پسرمون یا بخوان همه مطلع بشن از فرایند رشد پسرمون
هم دخالته هم چشم زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.