۹ پاسخ

بنظر من خیلی قشنگه

عذر میخوام، اینقد پسره ک{ص}خله آدم اعصابش به هم میریزه.من دو قسمت اولو دیدم اینقد اعصابم از دست این بهم ریخت دیگه‌ندیدم. الان باز فصل دو هم همینطور😑

عالیه

خوبه.

اعصابت از دست این پسره بهم میریزه اینقدر که خره

اولش طوفانی فصل دو کمی حوصله سربر

گاهی حوصله سربره اما دوسش دارم

عالیه

هم خوبه هم ته گاهی کیف میده نگاه میکنی گاهی حوصله تو سرمیبره

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان آقای راد🎈🐼 مامان آقای راد🎈🐼 ۱۴ ماهگی