من ی واقعیت بگم روز 18 هیچکس حق تیر زدن نداشت هیچکس از نظامی ولی روز 19 حکم حق تیر داده شد هرکس بیرون تو خیابون باشه خودی غیر خودی بزنن حتی به همه پیام دادن نرین بیرون
همسرم من دو روز پیش اومد گفت فرمانده هامون خواستن وضعیت جنگی و آماده باش اعلام کردن بهمون
چی میخواد بشه اوضاع خدا خودش کمکمون کنه
نمیدونم شغل همسراتون چیه ولی من بدبختیم یکی دوتا نیست که همسرم شغلش خطرناک آتش نشان 😭
درکل تو شرایط شورش هیچکس سلاح جنگی کلاشینکف استفاده نمیکنه اخه چرا هرچی تو فضای مجازی میبینیم میشنویم باورمیکنیم اصلا خودمون درس حوندیم یکمم تحقیق کنیم
سلام عزیزم نه من دارم نت فکر میکنم شهرهای به خصوصی نت هاشون مختل
نه عزیزم نشده
اهواز چون شلوغ شده ملی شده
نه عزیزم
ینی چی
اوووف شورشِ درآوردن دیگه
کسی نمیدونه کی وصل میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.