علایم انگل تو‌ نوزادان چیه؟
شیرخشک
پوشک

۱ پاسخ

خارش زیاد و لاغری فک کنم ولی خارش یکیشه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۱۱ ماهگی
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان آقای راد🎈🐼 مامان آقای راد🎈🐼 ۱۴ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی