۶ پاسخ

میشه مراحلش بگی

خیلی سخته

چرا با پی پی مشکل داره
دعواش کردی؟
شاید میترسه

بچه داری کلن آدمو پیر میکنه اونم بچه های این دوره زمونه وگرنه مادر شوهرم دوازده تا زاییده میگه اصلا سخت نبود

پیر و روانی و افسرده تر از قبل شدم کلا هم پوشک گرفتن نه کلا سن سختی شده با لجبازی و نشنیدن هاشون

گرفتیش؟
من همچنان اقدام‌نکردم

سوال های مرتبط