۶ پاسخ

عزیزم علائم خاصی داشت؟

چکاپ یکسالگی دخترم فهمیدم تیروئیدش کم کاره یکساله که دارم بهش قرص میدم تحت نظر پزشکش
چند روز دیگه چکاپ دوسالگیشه انشالله رفع شده باشه
تیروئید موقعه ای خطرناک میشه که کنترل نشه و دارو مصرف نشه

عزیزم خطرناک نیس باید فقط کنترل کنی با دارو وهر ازگاهی آزمایش بدی

خطری نداره ولی حتما باید هر روز داروش رو بدی اگه منظم بدی ممکنه کلا خوب بشه و نیاز ب دارو هم نباشه

خطرناک که نیست فقط باید دارو بخوره

من دختر دوستم هست
دارو میخوره
بعد یه ماه چک میکنه
بعدسه ماه دکتر چک میکنه
بعد شش بعد یک سال
یکی از دوستا ی ماهه اوکی شد دیگه قطع کرد
یکی از دوستام دخترش پنج سالشه از اول داره میخورد الانم هی چک میکنه خوبه فهلا

سوال های مرتبط