ویروسه عزیزم..من دوتادخترام گرفتن..تب زیاد وسرفه..درحدی ک شبانمیتونست بخابه..یه هفته طول کشید..تبش روکنترل کن..براسرفه دیفن هیدرامین بده..شکرتیغال ازعطاری بخرروزی دوباردم کن بده بخوره خیلی خوبه
هر موقع بچه یهویی تب کرد افتاد بدون ویروسه
ویروسه پسر من گرفت ولی تب نمیکرد بردمش دکتر چهار پنج روزه خوب شد
نه این ویروس جدیده هست اولش سرفه هست بعد بدن درد و تب،ببرش حتما دکتر
احتمال زیاد ویروسه بازم ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.