من ده و هشت آزادسازی زدم مثبت اما کاذبه ان شاالله فردا بزنم دعا کنید
منم ۱۷ازادسازی تست زدم الان منفی روز موعد طبق گهواره امروزه ولی محاسبات خودم دیروز بود
سیکلمون باهمه منم امروز 14 ازاد سازی ام و 3 روز ب پریودی. منم بی بی منفی 😔💔💔
ان شاء الله که خیره عزیزم
خیلیا اینجا دیدم ۱۷ آزاد سازی به بعد مثبت میشن امیدت به خدا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.