۵ پاسخ

من ده و هشت آزادسازی زدم مثبت اما کاذبه ان شاالله فردا بزنم دعا کنید

منم ۱۷ازادسازی تست زدم الان منفی روز موعد طبق گهواره امروزه ولی محاسبات خودم دیروز بود

سیکلمون باهمه منم امروز 14 ازاد سازی ام و 3 روز ب پریودی. منم بی بی منفی 😔💔💔

ان شاء الله که خیره عزیزم

خیلیا اینجا دیدم ۱۷ آزاد سازی به بعد مثبت میشن امیدت به خدا باشه

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری