من دیروز از دکتر پسرم پرسیدم گفت ۱ سی سی. دیدم اینجا بعضیا میگفتن ۲سی سی شک کرده بودم از داروخونه هم پرسیدمگفت ۱ سی سی
پودرش حواستون باشه بریزین توش
ن عزیزم منم سیدرال میدم ب حرف مامان های اینجا ی دوره دو سی سی بهش دادم اینبار از دکتر داروخانه پرسیدم گفت همون یکسی سی بده اهن دریافتی همون ۷ باشه کافیه ۱۴ برا بچه هایه ک فقدان اهن دارن
دوسی سی باید بدی درصد اهنش کمه
منم سیدرال میدم
قطره سیدرال خوبه-اما مقدار آهن تو ۱سی سی برای بچه کم هست-بخاطر همین باید دو قطره چکان بهش بدی،اینجوری بصرفه نیست چون گرونه و باید هفته ای یکی مصرف کنی.
همون یک سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.