۶ پاسخ

من دیروز از دکتر پسرم پرسیدم گفت ۱ سی سی. دیدم اینجا بعضیا میگفتن ۲سی سی شک کرده بودم از داروخونه هم پرسیدم‌گفت ۱ سی سی

پودرش حواستون باشه بریزین توش

ن عزیزم منم سیدرال میدم ب حرف مامان های اینجا ی دوره دو سی سی بهش دادم اینبار از دکتر داروخانه پرسیدم گفت همون یک‌سی سی بده اهن دریافتی همون ۷ باشه کافیه ۱۴ برا بچه هایه ک فقدان اهن دارن

دوسی سی باید بدی درصد اهنش کمه
منم سیدرال میدم

قطره سیدرال خوبه-اما مقدار آهن تو ۱سی سی برای بچه کم هست-بخاطر همین باید دو قطره چکان بهش بدی،اینجوری بصرفه نیست چون گرونه و باید هفته ای یکی مصرف کنی.

همون یک سی‌سی

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی