تشکیل قلب مهمه خب
خدایی ناکرده اگه قلب تشکیل نشده باشه چطوری میخوای متوجه بشی
حتماااااا برو. یه خانمی همین گهواره همین طرز فکر شمارو داشت نرفت تا هفته۹رفت ببینه قلب تشکیل شده که فهمید بچه خارج رحمیه بیچاره مجبور شد سزارین بشه
ن حتما برو
منقبل همین پسرم حامله بودم ۷ هفته بودم میخواستم برم خورد ب تعطیلات عید
تا بعد تعطیلاتم دکتر نداشتن
بعد تعطیلاتم نزدیک آنتی شد دیگه گفتم یدفعه برم آنتی
رفتم ک برم آنتی سونو کرد گفت پوچه😓😓
۲ روز بعدش افتادم خونریزی و سقط شد😢😢
الان یکی از آشنایان باهم باردار بودم دوتامون رفتیم سونو قلب خداروشکر بچه من قلبش تشکیل شده بود ولی ایشون بچشون رشد نکرده بود آمپول دادن سقط شد کلی براش ناراحتم ولی خپ در کل گفتم بری متوجه میشی خیلی بهتره
حتمابروووو
من سونوقلب رفتم رشدش متوقف شده بود
همم قلبش تشکیل نشده بود سقط شد
واجب هست عزیزم
اگ از تاریخ پریودت فک میکنی هفته کم داری ی هفته دیگ برو
ولی حتما برو مطمئن شو بارداری سالم هست و قلبش تشکیل شده باشه
واجبه ک بری
نه حتما برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.