من خیلی دوقلو دوس دارم🫣🫣🥹🫠
من دارم خیلی خیلی سخته
ماشاءالله 😍
ای جونمممم🤩🥰😍😍😍
عزیزم😘
سخته منکه درحال پاره شدنم
ای خدا عزیزم 😍
واقعا منم عکساشون میبینم میگم خستگی نداشتم اون موقع😂
ماشاءالله خدا حفظشون کنه..
من دوست داشتم ولی خدا صلاح ندونست
حالا برسی ترک پوشک پاره شدن اصلی اونجاست🤣🤣🤣🤣
من بارداری دو قلو بود ولی قسمتم نشد بازم خداروشکر بخاطر وجود دخترگلم
من عاشق دوقلو هستم
منم دوس داشتم بچم دوقلو بود
عزیزم خداحفظشون کنه
نمیدونم اون سن از چی خسته میشدم
من دو قلو دارم پسر بزرگم هم دو سال و یازده ماهشه نمیتونم از پوشک بگیرم اون دوتا هم یک سال و یازده نمبتونم از شیر بگیرم دست تنهام خیلب اوضاعم اشفتع ست
کاش خدا بهم یه دوقلو دختررررر بده 😍😍
با داداش بزرگه عشق کنن
من عاشق دو قلوام
ایشالا میخوام پسرام یه ده سالشون که شد
برم دکتر واسه دوقلو دختر
منم نمیدونم واقعا اون موقع ها از چی خسته میشدم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.