۶ پاسخ

خیلی خیلی سخته سه روزه شروع کردم پاهام داره میشکنه دست وپان خشک شده از بس آب ریختن

برا من از شیر خودم گرفتن کابوس شده😞

برچسب عروسکی بخر ببر دستشویی هروقت جیش کرد یکی بزن دیوار بگو جیش کنی جایزه میدم 😂 کلا صبور باش خواهر

واسه من ۲ ،۳ روز اول سخت بود

برا من خیلی راحت بود چون ۱ سالگی پسرمو می‌بردم جیش کنه
بعد ی جا ک پارکت بود جیش می‌کرد ن روی فرش
بعدم توالت آموزشی گرفتم
الانم میبرمش توالت
برا اولش هر ۲۰ دیقه ی بار ببرش

نه بابا بچه اماده باشه درک کرده باشه دیده باشه دوروزه جمعه

سوال های مرتبط