عیب ندارد راهکارش استراحته وشیاف گذاشتن منم سردومیم داشتم با استراحت وشیاف بعدیه هفته دفع شد
بیشتز استراحت کن و اگر دکتر بهت شیاف پروزسترون داده استفاده کن تا هماتوم رو دفع کنی و جای جنینت سفت بشه
با استراحت جفت میره بالا
هماتوم هم اکثرا دارن اونم با شیاف و استراحت اوکی میشه ناراحت نباش
بیشتر استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.