۳ پاسخ

عزیزم منم روز ۱۲ سونو دادم ‌فولی چپ ۱۳ و راست ۱۲ بود دکترم گفت احتمالا دیر تخمک گذاری میکنی مثلا ۱۷ هم .بنظرم امپول رو زودتر نزن

دارو مصرف کردی!؟ اگه اره حتما سه شنبه غروب امپول ازادسازی بزن

اگه خدا برات بخواد حتما میشه. فولیکولت برا روز ۱۲ هم بنظر خوبه ولی بازم برو دکتر لازم باشه بهت امپول بده بیشتر رشد کنه بعد آزادسازی بزن..اما خودت یه شب درمیون حتما حتما رابطه بگیر

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته هشتم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری