عزیزم منم روز ۱۲ سونو دادم فولی چپ ۱۳ و راست ۱۲ بود دکترم گفت احتمالا دیر تخمک گذاری میکنی مثلا ۱۷ هم .بنظرم امپول رو زودتر نزن
دارو مصرف کردی!؟ اگه اره حتما سه شنبه غروب امپول ازادسازی بزن
اگه خدا برات بخواد حتما میشه. فولیکولت برا روز ۱۲ هم بنظر خوبه ولی بازم برو دکتر لازم باشه بهت امپول بده بیشتر رشد کنه بعد آزادسازی بزن..اما خودت یه شب درمیون حتما حتما رابطه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.