۳ پاسخ

بله عزیزم تا روز تخمک گذاریت کاملاا به ۱۸ تا ۲۴ میرسه

اره تا حدودی خوبه ببین ب فولی نیس ک من دقیقا همون ماه ک باردار شدم رفتم سونو روز ده سیکل گف هیچی فولی نداری این ماه اصن اقدام نکن دقیقا همون ماه باردار شدم

بله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری