۴ پاسخ

من خودم سر ازمایش های خودمو همسرم ۶ ،۷ ماه صبر کردیم

فولیکول خیلی مهمه

روز دوازده برو سونو ببین چند شده حداقل ۱۷ باید باشه تا روز ۱۲ و ۱۳

اره خوبه ولی فولیکول خیلی مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری