سلام خانما این سنو منه خوبه روز ۱۲ سیکل

تصویر
۵ پاسخ

آزاد سازی زدم فقط اونجا که گفته نازک مشکلی که نداره

یه فلکول خوب داری ازدسازی بزن ایشالله ج بگیری

یدونه فولی غالب ۱۷ داری
ازادسازی بزن

آمپول آزادسازی داد

سلام بنظرم خوبه اندومترت هم‌ خوبه اقدام‌کن کاش میرفتی دکترامپول آزادسازی میداد

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری