دختره ۱۱ سیکل خوبه برا سنو فولیکول یا ۱۲ میترسم ۱۲ برم بگن آزاد شده

۵ پاسخ

سیزدهم بهترین موقعست

برو.

سیکلت چند روزه هست؟من سیکلم 25 روزه هست ماه پیش دوازدهم رفتم 14 بود حالا دکترم میگه 13 برو اینبار

من هشت میرم. دوباره ده میرم

من ماه قبل 11سیکل رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری