۲ پاسخ

باید کیت رو از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعداظهر بزنی شب اعتبار نداره و روزه ۱۲فولی ۱۶ بدنیست ولی باید روز ۱۴ امپول میزدی تا حداقل فولی به ۲۰ میرسید

چطور بوده فولیکول م

سوال های مرتبط