من ۲شب درمیون دارم انجام میدم بخدا دلتون دریایی باشه خدایی باشه فقط ارتباط داشته باشید استراحت کنید اینقدر پیگیر این کیت ها نشید بزارید بدن کارخودشو بکنه استرس ندید به خودتون بخدا هورمون بهم میریزه🫠🫠
بابا این کیت هارو بزارید کنار شرافتن قدیم ازاینا نبود زمان مادربزرگ هامون همینطور رگباری میزدن کلی هم بچه دار شدن اینقدر مغزتون درگیر نکنید فقط رابطه داشته باشید مطمئن باشید حالتون خوب باشه بعد پریودی انجام بدید قبل تخمک گزاری انجام روز تخمک گزاری هم انجام بدید بابا بخدا خودش میگیره دیگه😅😅😅
به نظرم این کیت ها مسخره بازیه کلا اقدام کنید بلخره میگیره دیگ
اره دیگه دو خط پررنگ باشه
من گرفتم همش بی فایدس بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.