۹ پاسخ

تجربه ای ندارم خیلی وابسته بود یه روز بیدار شدیم دیگ نه اون دیدش نه من😂

من پسرمو گرفتم
روز بهش نمی‌دم شب تو خواب بهش شیر میدم
صبر زرد گرفتم از عطاری خواصش تو گوگل بزن تلخه اما خاصیت داره اگ بخوره عب ندارع
دیگ نمیخوره میگه تلخه

ما تو ترکیم ۶ روزه..هنوز یادشه مخصوصا موقع خواب جهنمه

من به مرور و تدریجی کم کردم
حدود ۲هفته هم روی ۱پیمانه موندم چون بچه ها تب کردن
بعدش قطع کردم و الان حدود ۱۰ روزه نمیخورن
چند شب اول خیلی سخت گذشت ولی خوب شد

دختر من خودش شیر عصر رو دیگه علاقه نشون نداد منم بهش ندادم
ولی شیر سر صب سه روز سخت داشت
بعد یک ماه هم شیر شب رو. گرفتم اونم دقیقا ۳ روز اولش سخت بود بعد دیگه عادی شد. خداروشکر بهونش هم نمیگیره

منم میخام بگیرم ولی نمیدونم چیکا کنم؛/

من اول به تدریج کم کردم حتی نصف شب که بیدار میشد با لیوان خودش بهش اب میدادم فقط شب فقط موقع خواب میخواست که اون هم یهویی ازش گرفتم
خیلی راحت بود
الان ۱۰ روزه که نمیدمش

من تا همه دندوناش در بیاد از شیشه نمیگیرم، به نظرم گناه دارن طفلکیا🥹

منم میخوام بگیرم اما عذاب وجدان دارم

سوال های مرتبط