۴ پاسخ

ب تدریج باید دفعات رو کم کنی
من از ۲۰ماهگی کردم یک وعده قبل خواب شب
ازچندروز قبل بهش میگفتم. تودیگه بزرگ شدی نباید توشیشه شیربخوری باید تولیوان بخوری
شیرخشکو تولیوان و بانی میدم قبل خواب
گاهی سراغ شیشه رد میگیره اما چون قائمش کردم پیداش نمیکنه باید چندروز صبور باشی و هرکاری کرد شیشه رو نشون ندی

کردمش روزی یکی دو بار بعد ندادم

ازیکسالگی کم کم شیرخشک داخل لیوان نی دار براش آماده کردم 13ماهگی به بعد دیگه با شیشه خداحافظی کردیم
از13 ماهگی تا الان اول حجم وعده ها رو کم کردم بعدش اروم اروم وعده حذف کردم الان فقط صبح 90میل داخل لیوان نی دارمیخوره تا 2سالگی که میشه ماه دیگه قطع میکنم

از خیلی وقت پیش روزی ۱ بار میدادم
الانم ۴ روز شیشه قطع کردم
شیرخشک هم فعلا داخل لیوان میدم

سوال های مرتبط