من روز موعدم رفتم بتا دادم ۱۲ بود
امروز سه روز تاخییرم
میخام هفت روز تاخییر بشم برم ب نظرتون بالا میره
این بی بی چکم امروز زدم
۷ هفته و پنج روزی
طبق پریود باید ۷ هفته تموم شده باشه و تو ۸ باشی
سلام عزیزم مبارکه
تحت نظر دکتر باردار شدی؟
۵ یا۶ هفته عزیزم حتما سنو بده
پریودیت دقیقا با منه
سونو نرفتی؟
من الان ۷ هفته و ۵ روز هستم با سونو واژینال
لحاقت دیر گرفته احتمالا 4 5 هفتته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.