چپ خون رسانی بهتره. از طرفی هم معده و کبد تحت فشار نیس. ورم مادرم کمتر میشه. من پوستم کنده شده. اما به چپ میخوابم. ورمم نکردم تا الان
چپ ک میخوابی خون رسانی ب جفت و بچه راحتره و قلب راحتر کار میکنه سر همینه میگن ب چپ
نه حتمی نیس، هرطرف دوست داری بخواب
سمت چپ خون رسانی بهتر به جنین میرسه برای همین دکترا میگن به سمت چپ بخوابید ولی خوب آدم خشک میشه نمیشه واقعا به سمت راست هم بخواب ولی سیع کن بیشتر به چپ بخوابی
منم الان یک هفتست نفسم مثل قبل نیست چون جنین وزن گرفته و فشار به بدنمون زیاد وارد میشه
از پزشکمم پرسیدم گفت هر یک ساعت پوزیشن عوض بشه
نیمه نشسته میتونی بخوابی
یکم به پهلو راست دراز کشیدی حتما پهلو چپ شو
چون خون رسانی خیلی بهتر برای جنین انجام میشه و اکسیژن کافی بهش میرسه
باید این چند هفته پایانی رو تحمل کرد
نه میتونی به راست هم بخوابی.چپ و راست فرق نداره.صرفا چون سمت راست باعث میشه اسید معده بالا بیاد و رفلاکس داشته باشی میگن چپ بهتره.
نه واجب نیس منم راست راحت ترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.