۲ پاسخ

آنقدر راحت بود که نگو خودش گفت دیگه نمی‌خوام البته من تا دوسالگی دادم بعدش خودش نخواست

سخت خیلی سخت🥲
حتی از دوران نوزادی هم سختتر
تدریجی گرفتم کم کم . مثلا اول بین روز رو قطع کردم و بعد موقع خاب ظهر رو قطع کردم . بعدشم شب موقع خاب رو قطع کردم
از همه سختتر موقع خابش بود چون پسرم با شیر میخابه موقع خاب خیلی اذیت شد خیلی گریه کرد خیلی
بعد ک همه اینا قطع شد ، موند یک وعده اونم صبح زود ۵.۶ ک بیدار میشه گریه میکنه ک اگه ندم دیگه کلا بیدار میشه و دیگه وای ب حالم میشه🥲
هنوز مونده این یک وعده و امیدوارم خودش دیگه قطع کنه و بیدار نشه🥲

سوال های مرتبط