خانومای سزارینی چند هفته بعد سزارین شکمتونو بستیم.

۱۳ پاسخ

من سه چهار روز بعدش کم کم بستم ولی ده روز ک بخیه کشیدم محکم میبستم بازم ی کوچولو شکمم موند

من بعد از ۱۵ روز بستم
ولی هنوز دارم

روز بعدش واقعا هم کمکم کرد دردم‌کمتر شد

پس منم از فردا گن ببندم

منم از روزی که از بیمارستان اومدم بستم

بله سزارین

دکتر بهم گفت از الان ببند

ده روز بعد

بچه اولم خیلی لاغر شدم شیر میدادم الان شیر نمیدم میترسم شکمم بزرگ بمونه ..
40روز دیر نیست؟

روز بعدش

3 روز بعدش بستم
هم شکمم جمع شد . هم اینکه دردم کمتر میشد و راحت تر می‌تونستم فعالیت کنم

بعد 40

من اصلا نبستم شکمم تخت شده

سوال های مرتبط