۲ پاسخ

بعد کشیدن بخیه ها

دکتر میگه بعداز دوهفته ببندین ولی نه محکم
من بستم ولی درد شکمم اذیتم میکرد نبستم گذاشتم شش هفته ام بشه بعد ببندم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی