خانوما بعد سزارین شما با چی شکمتونو بستین؟

۵ پاسخ

من شکم‌بند بعد از رایمان گرفتم‌اواایلش با شال بستم‌نمیشد الان کمربنده خیلی بهتره ولی حتما ببنده که جم بشه

با هیچی

شکم بند طبی من امروز قیمت کردم ۱۳۰۰

شکم بند طبی

شکم بند مخصوص سزارین داروخانه ها و تجهیزات پزشکیا دارن

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی