شما بعد زایمان با چی و چیجوری شکمتونو بستین ؟

۴ پاسخ

من الان با گن شرتی میبندم دل درد میشم میخام بعد ی ماهگی گن ساعت شنی بگیرم ببندم

نبستم

شال بستم

من که هیچی نبستم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی