۶ پاسخ

من از هفته دوم بستم تا الانم میبندم صبحا شبا بازش میکنم به نظرم تاثیر داره تو جمع شدن شکم

بعد از دوهفته شروع کردم هنوزم دارم میبندم

از ۳-۴ روز بعد زایمان بستم ولی نمیدونم دیگه تا کی باید ببندم...ولی وقتی میبندم فکر میکنم دردش ی کم بهتره...جای عملم هنوز درد داره از شما هم درد میکنه و سفت شده جای برش عمل؟

من از هفته دومش بستم تا ۴۰روزگی. خیلی کمکم کرد من لگنم شدید درد می گرفت از جام نمی‌تونستم پاشم شکم بند واقعا کمکم می کرد

من نبستم دلم درد می‌گرفت مخصوصا جای بخیه

از فرداش دکترم گفت تا یک ماه

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی