دوستان برای سزارین شکمتونو از کی بستین؟

۵ پاسخ

من بخیه م رو بکشم میبندم

ار روز اول داخل بیمارستان

فردای عمل

نه عزیزم من هیچی نداشتم🙂

ی سوال شما پمپ درد داشتین؟؟ لازمه

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی