خانوما شما چه جوری به بچه هاتون آب میدین؟

۱۴ پاسخ

با قاشق

اینقدر تغییر روال دادم
اول فنجان
بعد قطره چکون
دوباره فنجان
لیوان اموزشی
شیشه شیر
الانم لیوان اموزشی

وقتایی ک حس و حالش هست با قطره چکون
وقتی ک نیس با لیوان😂😂

با قاشق با لیوان بهش میدم میپره گلوش

با لیوان😀

یه لیوان اموزشی تویست شیک خریدم خودمم تست کردم نتونستم ازش اب بخورم
اوایل فنجان
الان میریزم شیشه شیر دیگه تو گلوشم گیر نمیکنه حجم ابی که میخوره دستم میات

با قاشق و شیشه

شیشه شیر

تو لیوان

تولیوان

تولیوان و شیشه شیر

توشیشه شیرش یه کوچولو اب میریزم میدم دستش خودش میخوره

با لیوان

با قطره چکون

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری