۴ پاسخ

بنظرم نه
سیتریزین ابریزش بینی قطع میکنه و کیپ میکنه از نظر من
فقط اسپری سدیم کلراید

اره خوبه
اسپری هم حتما بزن

فقط اسپری سدیم کلراید

اره خیلی خوبه بهش بده دو سه روزه خوب میشه منو دخترمم الان تو این وضعیتیم

سوال های مرتبط