طبیعیه عزیزم
خب طبیعی هست گلم من از دی ماه اقدام میکنم الان ۵ماهه
میگن پریود ک جلو بیفته یعنی ماه های بعدش احتمال بارداریت زیاده
عزیزم یعنی خیلی خوبه رحمت واکنش خوب نشون داده عزیزم، خوشحال باش
برا ماه بعد هم بیخیال باش هر موقع ولش کردی و بیخیال شدی مثبت میشی
طبیعیه.رحم داره آماده میشه .منم ماه قبل ماه اول اقدامم بود 4روز جلو انداختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.