خانما مراقبتهای بعد از ختنه سنتی چیه

۲ پاسخ

به من گفت پماد هیچی نزن اگر درد داشت دوبرابر وزنش استامینوفن بده دردش زیاد بود هر وهار ساعت کم بود هشت ساعت دو سه روز اب نخوره بهش پنسمانش و بعد از یک روز باز کن نشد ببرش همون جایی که ختنه کرد باز کنه بعد از اون هر بار پوشک عوض کردی گاز وازلینه بزار قبلی و با سرم شستشو اول خیس کن حدا بشه وقتی جدا شد با همون سرم بشور کاز جدید برار پوشکش کن سعی کن نزاری هوا بخوره چون خشک میشه بچه غذیت میشه اصلا نزار پیپی بهش بمونه عفونت میکنه
دوسه روز اول دوتاش میفوته اون بخیه زیر چند روز طول میکشه دیر تر میوفته

پماد اد رو هر بار باز میکنی زیاد بزن رو بخیه هاش
قطره رو تا ۲۴ ساعت هر ۴ ساعت بهش بده
پوشکش یکم سفت ببند و بزار زیاد بمونه جیشش براش خوبه باعث میشه زودتر خوب بشه
تا ۳ روز نشور و حمام نده بعد بشور و حمام بده
از ۵ تا ۱۰ روزم بخیه هاش میوفتن
دردش هم تا دوتا جیش اولشه بعدش دردش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی