شربت خاکشیر توی دو ماه آخر ضرر نداره که؟

۲ پاسخ

من یه هفته است دارم میخورم برای نرم شدن فکر کنم الان برای شما زود باشه

والا من بهم گفتن هفته آخر بخور

سوال های مرتبط

مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی